اصول طراحي غرفه سازي نمايشگاهي

آشنايي با محصولات قطعات تابلو روان، قاب تابلو روان

اصول طراحي غرفه سازي نمايشگاهي

۱۴ بازديد

آيا مي دانيد چرا يك سري از غرفه ها داراي مشتري بيشتري هستند اما غرفه هاي ديگر اغلب خلوت بوده و بازديدكننده ندارند؟

به طور كلي براي اينكه بتوان از غرفه سازي نمايشگاهي نتيجه صحيحي گرفت بايد يك سري اصول به طور حتم رعايت شود ، به عنوان مثال در ابتدا بايد فضاي مفيد هر غرفه مشخص شود و جانمايي هايي كه در آن نياز است تست شده و افراد بتوانند در طراحي خود اصول صحيحي را رعايت كنند.در واقع غرفه سازي نمايشگاهي يكي از موثر ترين و همين طور مرسوم ترين روش هاي تبليغاتي در شركت ها محسوب مي شود.كارايي غرفه هاي نمايشگاهي از ديگر مسايل بسيار مهم محسوب مي شود كه بايد به آن توجه كرد. مي دانيم كه اغلب غرفه ها داراي فضاي كوچكي هستند و همين طور واضح است كه هزينه بر بودن هر سانتيمتر مربع از غرفه ها سبب مي شود كه غرفه دار به دنبال روشي باشد كه بتواند بهره وري بسيار بالايي از تمامي مساحت غرفه خود داشته باشيد به اين ترتيب اقداماتي كه در غرفه سازي نمايشگاهي صورت مي گيرد بايد در جهت كاهش هزينه غرفه سازي باشد به طوري كه كيفيت و همين طور اصالت آن حفظ شود.

بارها و بارها در خصوص قيمت غرفه سازي نمايشگاهي سوال شده است بهتر است بدانيم كه قيمت ها در اين زمينه در وضعيت رقابتي بسيار شديد قرار دارد اما با در نظر گرفتن يك سري اصول مي توان اين طور به يك توازن نسبي در اين زمينه دست يافت.

مي خواهيم در اين بخش يك سري عواملي كه در قيمت غرفه سازي نمايشگاهي تاثير مستقيم دارد را به طور دقيق مورد بررسي قرار دهيم. استفاده از كف سازي هاي مرسوم مانند پاركت ها و همين طور متريال هاي خاص مانند ام دي اف و يا چمن هاي مصنوعي يكي از عوامل موثر در قيمت غرفه سازي نمايشگاهي هستند.

نورپردازي هاي كارآمد و كافي و استفاده از نورهاي مستقيم و يا غير مستقيم هر يك داراي قيمت هاي جداگانه اي هستند. گاه ديده مي شود كه غرفه داران علاقه مند به گل آرايي در داخل غرفه ها هستند و به وجود فضاي سبز اهميت مي دهد. تمامي موارد گفته شده در قيمت طراحي و ساخت غرفه سازي نمايشگاهي تاثير مستقيم دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.