معرفي شركت غرفه سازي رايكا سازان

آشنايي با محصولات قطعات تابلو روان، قاب تابلو روان

معرفي شركت غرفه سازي رايكا سازان

۲۳ بازديد

شركت رايكا سازان براي غرفه سازي چشم اندازي را مشخص كرده است كه در آن انواع مصالح و تجهيزات مطابق با نياز مشتريان صورت مي گيرد. در طي نشست هاي متعددي كه در اين شركت برگزار شده است، استفاده از مواد و مصالح خام هم مورد توجه قرار گرفت.

در اين شركت، غرفه سازي با دريافت نقطه نظرات مشتريان صورت مي گيرد و با استفاده از نرم افزارهاي سه بعدي طراحي و معماري ابتدا طرح آماده شده در اختيار مشتريان قرار مي گيرد و پس از برطرف شدن عيوب و يا اضافه كردن المان هاي مورد نظر آنها، اجرا مي شود.

 

·         تلاش براي جلب رضايت مشتريان

يكي از نكات حائز اهميت در جلسات شركت غرفه سازي رايكا سازان ، توجه به جلب اعتماد و رضايت مشتريان است. از اين رو يكي از مهمترين مواردي كه به آن توجه شد، تاييد طرح نقشه هاي اجرايي كامل و دقيق است كه به همراه چك ليست هاي تداركاتي تهيه و در اختيار واحد اجراي غرفه قرار مي گيرد تا وارد فاز اجرا شود.

توجه به المان هايي از قبيل مبلمان هاي مناسب براي غرفه هاي نمايشگاهي، تجهيزات برقي و نورپردازي، و ديگر ملزومات لازم براي غرفه هم از ديگر مواردي است كه به منظور جلب رضايت مشتريان مد نظر قرار گرفته است. سرعت عمل در كار و اجرا و اتمام پروژه ها در اسرع وقت هم از سوي مديريت اين شركت مورد بحث قرار گرفت و ماحصل اين نشست همكاري و تعاون تيم طراحي و اجراي غرفه نمايشگاهي بود.

·         آموزش كاركنان

تخصص و مهارت كاركنان شركت غرفه سازي رايكا سازان يكي از مهمترين موضوعات در پيش روي مديران است كه تمام تلاش آنها بر پايه افزايش مهارت كاركنان قرار گرفت. بر اين اساس تمامي كاركنان و پرسنل مبتدي شركت موظف به فراگيري اصول و تكنيك هاي غرفه سازي شدند و بدين منظور شركت در دوره هاي فراگيري كار با ابزارهاي مختلف براي تمامي پرسنل جديد الزامي شد.

طبق گفته هاي تيم مديريت رايكا سازان ، تمامي پرسنلي كه در اين دوره ها شركت مي كنند، نحوه كار با ابزارهاي كاربردي، طراحي فضا، تكنيك هاي طراحي، خلاقيت و ايده پردازي، معرفي فضاي نمايشگاهي و نحوه برخورد با آن، اقدامات و پيش نيازهاي طراحي واجراي غرفه، معرفي و بخش بندي مراحل اجرايي غرفه، نور و كليه آبجكتهاي محيطي با توجه به كاربري غرفه، نحوه طراحي و جانمايي نور در غرفه، چگونگي هماهنگي  و مديريت اكيپهاي اجرايي، برق كشي غرفه، مراحل رنگ كاري غرفه و ... را فرا مي گيرند.

 همچنين در اين دوره ها چگونگي طراحي و غرفه آرائي در نمايشگاه ها بصورت جامع و كاملا اجرائي به صورت گام به گام براي كارآموزان آموزش داده مي شود. در نهايت كاركنان وارد فاز طراحي و اجرا مي شوند.

·         تعامل و همكاري پرسنل

از ديگر فاكتورهاي غرفه سازي، تعامل و همكار مداوم پرسنل شركت است. در اين راستا شركت غرفه سازي رايكا سازان به منظور افزايش سرعت و كيفيت غرفه ها، اقدام به طرح هايي براي همكاري بيشتر پرسنل كرده است. برگزاري جلسات با حضور تمامي اعضاي تيم غرفه سازي، ايجاد روحيه تعاون و همكاري در آنها و تلاش براي حل تعارضات و مشكلات احتمالي از جمله اقداماتي بود كه از سوي مديريت اين شركت براي ايجاد حس تعامل و همكاري پرسنل صورت گرفته است.

·         تهيه مصالح و تجهيزات مرغوب

گذشته از تخصص و مهارت اعضاي تيم، در غرفه سازي استفاده از تجهيزات و متريال هاي باكيفيت هم اهميت پيدا مي كند. آنچه كه براي غرفه سازي استفاده مي شود، بايد از بين بهترين مصالح تهيه شود. به همين دليل شركت غرفه سازي رايكا سازان با در نظر گرفتن ناظر براي تهيه مصالح مرغوب، تلاش دارد تا غرفه سازي را به بهترين شكل ممكن اجرا كند. همچنين نظارت تنها در مرحله تهيه تجهيزات و مصالح محدود نمي شود و در زمان اجرا هم مهندسين مسلط به تمامي مرحله اجرا نظارت دارند.

 

·         بازاريابي براي غرفه سازي

با توجه به افزايش نمايشگاه هايي كه در طول سال در گوشه و كنار شهرها برگزار مي شود، غرفه سازي هم رشد قابل توجهي داشته است و شركت هاي بزرگ به منظور جذب مشتريان بيشتر به اين سمت سوق داده شده اند. شركت غرفه سازي رايكا سازان جهت جذب مشتريان بيشتر با بررسي زمان برگزاري نمايشگاه، اقدام به ارسال تيم بازاريابي در محل خواهد كرد.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره تجهيزات نمايشگاهي و اصول طراحي غرفه هاي نمايشگاهي به وبسايت رايكا سازان مراجعه كنيد

 

www.raykasazan.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.