آغاز به كار سيزدهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع دستي و حضور پر رنگ الفباي سفر

۲۰ بازديد

سيزدهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع دستي در تاريخ 23 بهمن 1398 با حضور وزير ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز به كار كرد. اين نمايشگاه از تاريخ 23 الي 26 بهمن در 13 سالن برگزار مي شود و علاقه مندان مي توانند هرروز از ساعت 9 الي 17 از اين نمايشگاه بازديد كنند. 

در اين نمايشگاه، ۹۸۶ شركت گردشگري داخلي و ۴۳ شركت گردشگري خارجي حضور دارند كه به معرفي محصولات و خدمات خود مشغول مي‌ باشند و فعالان صنعت گردشگري، شركت هاي هواپيمايي، آژانس هاي گردشگري، هتل ها و  فعالان گردشگري خارجي از جمله شركت كنندگان در اين نمايشگاه مي باشند، اين نمايشگاه در تقويم سازمان جهاني گردشگري به ثبت رسيده است و از سوي اين سازمان نطارت نيز صورت مي گيرد به طوري كه هر ساله اسامي شركت كنندگان در اين نمايشگاه در اختيار اين سازمان قرار مي گيرد، اين امر سبب مي شود تا حضور شركت كنندگان به عنوان ركورد محسوب شده و در سوابق كاري آن ها ثبت شود. از بين 1028 شركت كننده در اين دوره از نمايشگاه، ‌۴۳ شركت خارجي و 985 شركت داخلي فعاليت مي كنند و كشورهاي مالزي، اندونزي، تركيه، افغانستان و سوئيس و ۱۸ شركت داخلي به نمايندگي از شركت هاي خارجي از جمله روسيه، چين، تايلند و ويتنام  نيز در اين دوره از نمايشگاه گردشگري و صنايع دستي تهران حضور دارند.

 

برنامه‌هاي جانبي نمايشگاه گردشگري و صنايع دستي تهران

جشنواره‌هاي جانبي نمايشگاه بين المللي

  1. جشنواره خوراك
  2. جشنواره اقوام و عشاير
  3. جشنواره موسيقي كشورهاي اكو
  4. جشنواره سوغات استانها 

نشست‌ها و همايش‌ها

  1. نشست‌هاي تخصصي جامعه هتلداران
  2. نشست آژانس داران با گرايش بازاريابي ديجيتال
  3. همايش كارآفرينان در حوزه صنعت گردشگري
  4. سمينار گردشگري سلامت
  5. موسيقي ملي كشورهاي اكو و اقتصاد گردشگري
  6. همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري گردشگري 
  7. نشست سالانه راهنمايان گردشگري ايران

در نمايشگاه بين المللي گردشگري سمينار با موضوعات با رويكرد تبليغات كليكي، افزايش توان مالي آژانس‌ها با BSP، آغاز عصر گردشگري ديجيتال، سئو در گردشگري ، ضرورت اتصال آژانس‌ها از طريق GDS هاي محلي به GDS هاي بين المللي، نقشه راه موفقيت براي آژانس‌هاي آنلاين، اهميت ديجيتال ماركتينگ در گردشگري نوين و با حضور كارشناسان و متخصصان اين حوزه برگزار مي شود.

جهت بازديد از غرفه آژانس هواپيمايي الفباي سفر در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع دستي علاقه مندان مي توانند در سالن 38 غرفه 25 حضور داشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.