خريد لباس عروس

آشنايي با محصولات قطعات تابلو روان، قاب تابلو روان

خريد لباس عروس

۱۱ بازديد

تشريفات عروسي هميشه پر از جزئيات است و آنقدر نكات ريز دارد كه گاهي عروس و دامادها ترجيح مي دهند، اجراي مراسمشان   را به يك مركز خدمات مجالس بسپارند. يكي از اين جزئيات خريد و انتخاب لباس عروس است كه نكات ريزي دارند كه در اين مقاله شما را با آنها آشنا مي‌كنيم. 

 

لباس عروس را كي بخريم

قبل از انتخاب لباس عروس از خودتان چند سوال منطقي بپرسيد: عروسي در چه فصلي قرار است برگزار شود و در چه فضايي باغ عروسي است يا تالار عروسي . پاسخي كه به هر كدام از اين سوالات مي‌دهيد به انتخاب مناسب‌تان براي برگزاري هر چه بهتر تشريفات مجالس كمك خواهد كرد مثلا اگر جشن در باغ برگزار مي‌شود بهتر است از لباس عروس‌هاي اصطلاحا مخمل‌نما استفاده كنيد يا اگر يك سالن كوچك ميزبان جشن شماست، بهتر است مدل‌هايي با دامن‌هاي مواج را انتخاب كنيد تا شكوه لباس‌تان كوچك بودن فضا را خنثي كند. اگر قصد داريد لباس مورد نظرتان را به خياط بدهيد بهتر است هرچه سريع‌تر اقدام كنيد چون دوختن يك لباس عروس معمولا زماني بين 4 تا 6 ماه به طول مي انجامد. همچنين در كنار اين مسئله به خريد دسته گل عروس هم توجه داشته باشيد. 

مزون‌ لباس عروس

 

مزون لباس عروس معمولا شما را به داخل اتاق لباس‌ها راهنمايي مي‌كنند. به ياد داشته باشيد در روز بازديد از مزون، عكس مدل‌هايي كه دوست داريد را همراه خود ببريد و به فروشنده نشان دهيد. او تعدادي لباس را برايتان خواهد آورد. قبل از پوشيدن‌شان خوب نگاه كنيد و اگر دوست نداشتيد از چرخه انتخاب‌ها حذف خواهند شد. اگر به فروشنده مزون اطمينان داريد از او هم نظر بخواهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.