دسته گل عروس

آشنايي با محصولات قطعات تابلو روان، قاب تابلو روان

دسته گل عروس

۹ بازديد

يكي ديگر از نكات مهم پيش از برگزاري تشريفات عروسي، انتخاب دسته گل عروس است. اين مسئله بسيار حائز اهميت است و انتخاب نوع دسته گل براي عروس (مثلا رز قرمز يا هر نوع گل ديگري) و همچنين انتخاب دسته گل جديد عروس براي زوج هاي جوان بسيار مهم است.

چه مراسم در باغ عروسي برگزار شود و چه در تالار و حتي جايي مثل خانه، مسئله دسته گل عروس و انتخاب آن جهت برگزاري خدمات مجالس بسيار اهميت دارد. اين دسته گل به نوعي نماد عشق ميان زوج جواني است كه در شب عروسي، كنار هم در كنار سفره عقد نشسته و به عقد يكديگر در مي آيند و طبيعتا هر چه اين دسته گل زيباتر و جذاب تر باشد، موجب جلب توجه و حتي تحسين هر چه بيشتر حضار تشريفات عروسي مي شود

يكي از رسوم جالبي هم كه در سالهاي اخير از كشورهاي ديگر به ما رسيده، پرتاب دسته گل عروس است كه معمولا در پايان برگزاري عروسي و توسط خود عروس صورت مي گيرد. به اينصورت عروس دسته گل را در دست گرفته ولي پشتش به دختران جواني است كه پشت سر او ايستاده اند و دختران تلاش مي كنند كه پس از پرتاب دسته گل، آنرا بگيرند. در قديم اعتقاد بر اين بود كه دختري كه آن دسته گل نصيبش بشود، بزودي او نيز روانه خانه بخت خواهد شد. اين سنت همچنان در بسياري از كشورهاي جهان تاكنون زنده است و در هنگام برگزاري تشريفات مجالس عروسي مورد استفاده قرار مي گيرد.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره خدمات مجالس , تشريفات عروسي و برگزاري مجالس عروسي به وبسايت زير مراجعه كنيد

ww.zhinowp.comw

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.