همه چيز در مورد غرفه سازي نمايشگاهي

آشنايي با محصولات قطعات تابلو روان، قاب تابلو روان

همه چيز در مورد غرفه سازي نمايشگاهي

۱۴ بازديد

با توجه به اين كه هر سال تعداد بيشماري نمايشگاه داخلي و خارجي در زمينه‌هاي گوناگون برگزار مي‌شود و افراد حقيقي و حقوقي بسياري در اين نمايشگاه‌ها شركت دارند و سود و فروش بسياري از اين نمايشگاه‌ها عايد شركت‌ها خواهد شد. براي جذب مشتريان در نمايشگاه شما بايد به غرفه سازي اهميت بسياري بدهيد. غرفه سازي همانند لوگو و برند بايد نشان دهنده ويژگي‌هاي شركت شما، محصولات شركت و متريال مورد استفاده در محصولات است؛ هر غرفه با توجه به خواست شما كارفرماي عزيز از مواد خاصي طراحي مي‌شود و رنگ بندي و طراحي داخلي آن متناسب با سليقه شما خواهد بود؛ در غرفه سازي نمايشگاهي مجموعه بي شماري از نكات هستند كه شما بايد به آن‌ها توجه داشته باشيد تا بتوانيد مشتري‌ها را جذب كنيد براي مثال اگر شما يك شركت ارائه دهنده محصولات خوراكي باشيد ما مي‌توانيم با استفاده از نور پردازي و رنگ‌هاي تند مثل قرمز اشتهاي مشتري و چشم‌هاي او را تحريك كنيم و به سمت غرفه شما بكشانيم. شركت شما با توجه به محصولاتي كه ارائه مي‌دهد در نمايشگاه به امكانات به خصوصي در غرفه سازي نمايشگاهي احتياج دارد. ممكن است شما به ميز كنفرانس اتاق گفت و گو مكاني براي مسابقه يا نمايش فيلم احتياج داشته باشيد تا بتوانيد به بهترين صورت كالا و خدمات خود را تبليغ كنيد و مشتريان را جذب كنيد. ممكن است شما به يك ميز مذاكره براي نشستن و گفت و گو كردن با خريداران احتياج داشته باشيد و يا به ويتريني براي نشان دادن و امتحان كردن كالاها توسط مشتريان. در كل شما با توجه به خدمات و محصولاتي كه به شركت ما سفارش مي‌دهيد هزينه‌هاي متفاوتي را بايد پرداخت كنيد.

در آخرين جلسه همكاران خبره‌ي ما طرح سه بعدي غرفه نمايشگاهي را به شما نشان مي‌دهند و در روزي كه درهاي نمايشگاه باز شود وسايل را به داخل غرفه مي برند و قسمت‌هاي مختلف را اسمبل كرده و تزيينات را انجام مي‌دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.