تاريخچه تبليغات محيطي

آشنايي با محصولات قطعات تابلو روان، قاب تابلو روان

تاريخچه تبليغات محيطي

۱۴ بازديد

پيشينه تبليغات محيطي Outdoor advertising به تمدن هاي نخستين روي زمين بر ميگردد. كشف سنگ نگاره هايي از مصر باستان بصورت چهاروجهي با نوك هرمي شكل كه از آنها براي ترويج مذهب مصريان باستان مورد استفاده قرار مي گرفته است از قديمي ترين نوع تبليغات محيطي به شمار مي رود. اين اسناد نشان دهنده آن است كه بشر از زمان قديم در پي اطلاع رساني و ترويج فرهنگ و المان هاي خاص براي تاثير گذاري در ذهن ساير افراد جامعه خود تلاش داشته است. شايد يكي ديگر از نمونه هاي بارز تبليغات محيطي در زمان قديم را بتوان در جنگ هايي كه بين قبايل بوجود مي آمد پيدا كرد جايي كه گروهي از افرادي كه در جنگ شركت مي كردند پرچم هايي بزرگ و قابل ديد را با خود حمل مي كردند. به همراه داشتن اين پرچم ها براي افراد نوعي اطلاع رساني بود.

 

تبليغات محيطي را بي شك قديمي ترين روش تبليغاتي بايد دانست. تبليغات محيطي به عناصر فيزيكي قابل اجرا براي تبليغات كه در تيررس ببنندگان است اطلاق مي شود. تابلوهاي تبليغاتي، بيلبوردها، فضاهاي تبليغاتي داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و … گونه هاي مختلفي از تبليغات محيطي بشمار مي روند. يكي از مزيت هاي فوق العاده تبليغات محيطي كه باعث برتري آن با ساير رسانه هاي تبليغاتي ديگر گرديده اين است كه مخاطب ناگزير به ديدن تبليغات محيطي بوده و چون نمي تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح هاي اطراف خود بپوشاند. در تعريف محتوايي اين رسانه ميتوان اينگونه گفت : رسانه تبليغات محيطي آگاهي و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود يك محصول جديد به بازار يا ارائه يك خدمت جديد از سوي صاحبان خدمات براي مخاطبان آنان فراهم مي آورد.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره قطعات تابلو روان , تابلو روان ال اي دي و تلويزيون شهري به وبسايت زير مراجعه كنيد

www.fspled.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.