كفش عروس

آشنايي با محصولات قطعات تابلو روان، قاب تابلو روان

كفش عروس

۹ بازديد

خيلي از عروس خانم ها آنقدر سرگرم سفارش لباس عروسي، پيدا كردن آتليه و آرايشگاه و البته تدارك جهيزيه مي شوند كه خريد كفش عروسي را به روزهاي آخر موكول مي كنند غافل از اينكه انتخاب كفش با عجله و بدون دقت، مي تواند دردسر ساز شود و در روز عروسي ناراحتي هايي زيادي را براي عروس خانوم به بار بياورد. هيچ چيز بدتر از اين نيست كه با انتخاب كفشي نامناسب، در روز عروسي تان به سختي راه برويد و شب كه به خانه مي رسيد پاهايتان دردناك و تاول زده باشد. بنابراين مي توانيد با خواندن مقاله راهنماي انتخاب بهترين كفش عروس از نكات مهم در اين زمينه آگاه شويد:

 

  

چهار نكته مهم براي خريد كفش عروس:

به راحتي كفش عروس توجه كنيد

در روز عروسي از اواسط صبح تا آخرشب كفش ها در پاهاي شما هستند. در آتليه و هنگام عكاسي بايد ساعت هاي زيادي را بايستيد و مدام ژست هاي مختلفي را اجرا كنيد. هنگام جشن عروسي هم كه نمي توانيد يك جا بنشينيد. شب عروسي تان است و بايد حسابي جنب و جوش داشته باشيد. به همين دليل راحتي كفش اولين نكته ايست كه جدا از زيبايي، بايد به آن توجه كنيد. يك كفش ناراحت آنقدر شما را عذاب مي دهد كه شايد دلتان بخواهد وسط جشن آن را از پاهايتان در بياوريد.پس به راحتي كفش بيش توجه كنيد.

2) دنبال كفش هاي ارزان نرويد

انگليسي ها مي گويند ما هنوز آنقدر ثروتمند نشديم كه جنس ارزان بخريم. پس هنگام خريد كفش عروسي اين ضرب المثل ها را آويزه گوش تان كنيد.كفش هاي خوب قيمت بالايي دارند. گاهي لازم است براي خريدشان 150 تا 200 هزار تومان هزينه كنيد. به اين فكر نباشيد كه چون قرار است يك شب كفش را بپوشيد، بايد كفش ارزان قيمتي بخريد. اگر از چند ماه قبل از عروسي در فكر كفش باشيد، شايد بتوانيد در حراجي هاي آخر فصل برندهاي معروف كفش خوبي را با قيمت ارزان تر پيدا كنيد.

-كفش لژ دار بخريد

لباس هاي عروسي به قدري بلند هستند كه در شب عروسي كمتر كسي كفش شما را مي بيند. حتي وقتي هم كه نشسته هستيد انگشتان پاي شما به سختي ديده مي شوند، چه برسد به اينكه كسي بخواهد زيبايي يا زشتي كفش شما را تشخيص دهد. كنجكاو ترين فاميل ها هم به سادگي نمي توانند مدل كفش شما را ببينند. بنابراين به فكر خريد كفشي ساده و راحت باشيد. اگر داماد قد بلند است و شما قد كوتاهي داريد، بهتر است به دنبال كفش هاي پاشنه بلندي باشيد كه لژ يكسره دارند. اين كفش ها نسبتا راحت تر هستند.

4- پاشنه را متناسب با قد لباس انتخاب كنيد

بهترين كار اين است كه تا قبل از خريد لباس عروسي و تشريفات مجالس ، كفش تان را آماده داشته باشيد و قد لباس را متناسب با اندازه پاشنه هاي كفش كوتاه كنيد. اگر پاشنه لباس شما با قد لباس هماهنگي نداشته باشد ممكن است لباس كوتاه تر از معمول به نظر بيايد يا دنباله به خوبي روي زمين كشيده نشود.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره برگزاري خدمات مجالس و اجاره باغ وسالن عروسي به وبسايت تشريفات عروسي ملل مراجعه كنيد.

www.melalceremony.com

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.